Kwietniowe wydanie „Primo”

W numerze: Ćwierć wieku jeździłem na zawody zagraniczne i poznałem niemal całą Europę, reprezentując Polskę. Byłem też w Ameryce, Chinach czy Singapurze. Wywiad z Krzysztofem Włosikiem, olimpijczykiem, jednym z najlepszych zawodników w historii polskiego łucznictwa Ja i konie – początek nowej pasji Klasa 5a w Międzynarodowym Centrum Kultury Przedsmak prawdziwej wiosny już mamy Nie wahałam się ani chwili i nie żałuję swojej decyzji. Jeśli ktoś może zrobić to samo, niech nie zwleka! Ludzie skazali swoich wiernych przyjaciół na bezdomność Dlaczego mieszkańcy kazachstańskiej wsi zapadali w kilkudniowy sen? Nasz udział w Astra Dance Cup 2021 Jak przygotować się do rowerowych wypraw? Gdyby wszyscy byli odpowiedzialni i myśleli o innych, a nie tylko o sobie, sytuacja polepszałaby się, zamiast pogarszać „Jeszcze nie jest za późno. Możemy wszystko naprawić” – apel Davida Attenborough, legendarnego dziennikarza BBC i podróżnika Znowu klasowe spotkania świąteczne tylko online Życzenia wielkanocne 

Zapraszamy do lektury!